الکل صنعتی خرمشهر

09198008313
  • ۰
  • ۰

الکل طبی در تهران

بازار خرید و فروش الکل طبی ۷۰ درجه

الکل طبی ۷۰ درجه مایعی فرار، بی رنگ و زلال است که به هر نسبتی با آب مخلوط می شود و به طور طبیعی بوی تندی دارد و به راحتی اتش میگیرد . الکل طبی که در بازار ایران توزیع می شود عمدتا از نوع الکل طبی با درجه خلوص ۹۶درصد و ۷۰ درصد با ناخالصی های کمتر از حد مجاز مشخص شده در استانداردهاست. الکل طبی کاربردهای  زیادی دارد و علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندکی در صنایع بهداشتی و آرایشی، داروی،ضدعفونی ضخم و دست نیز از آن استفاده می شود .

ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم.

خرید الکل سفید اصفهان – فروش الکل سفید طبی تهران

آیا می دانید بهترین روش برای خرید انواع الکل سفید چیست؟ چگونه می توانیم انواع الکل سفید دارویی را با بهترین قیمت تهیه کنیم؟
ما در اینجا بهترین انواع الکل سفید را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم.

  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • وحید اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی