الکل صنعتی خرمشهر

09198008313
  • ۰
  • ۰

الکل طبی چیست

لکل طبی فجر جهرم

الکل طبی فجر جهرم

شرکت تولیدی فجر جهرم در سال ۱۳۷۴ در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید. این شرکت پس از دریافت مجوزهای ساخت در نیمه های سال ۱۳۷۶ عملیات اجرائی ساختمان شرکت را شروع و در اواخر سال ۱۳۷۹ نصب تجهیزات فنی تولید به اتمام رسید. در ابتدای سال ۱۳۸۰ با تولید اتانول طبی و صنعتی شروع بکار کرد و پروانه های غذا و دارو را در سال ۱۳۸۱ اخذ دریافت کرد. سال ۱۳۸۷ یک خط تولید شیره خرما به منظور تنوع استفاده از مواد اولیه گوناگون خریداری و نصب گردید. و در اوایل سال ۱۳۹۰ خط تولید الکل مطلق آزمایشگاهی به مجموعه اضافه شد.  در سال ۱۳۹۳ عملیات احداث سالن‌های جدید مطابق با اصول GMP برای تولید ملزومات دارویی و سالن شرکت پخش دارویی اتانول نمایندگی فارس شروع و اواسط سال ۱۳۹۴ به پایان رسید.

این شرکت اتانول را در بسته بندی های ۶۰۰ سی سی، یک لیتری، ۴لیتری، ۲۰ لیتری، ۲۰۰ لیتری و تانکرهای ۲۲۰۰۰ لیتری عرضه می کند.

الکل طبی اتحادیه

الکل اتانول ۹۶ درصد توزیع شده در بازار ایران عمدتاً از نوع الکل طبی ۹۶ درصد می باشد و تحت عنوان الکل اتحادیه به فروش می رسد. الکل سفید طبی علاوه بر مصارف پزشکی و ضدعفونی کنندگی، در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی نیز کاربردهای زیادی دارد.
ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما عرضه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند. در ایران، الکل طبی اتحادیه تحت نظارت و بر اساس ضوابط و استانداردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تولید و به بازار مصرف توزیع می شود. الکل اتیلیک مصنوعی برای بعضی مصارف مشخص صنایع غذایی، دارویی و آرایشی-بهداشتی توصیه نمی گردد.

جهت دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

خرید اینترنتی الکل طبی

آیا دنبال الکل های طبی درجه یک هستید؟

امروزه الکل های طبی توسط فروشگاهای اینترنتی عرضه می شود. حتماً محصول مورد نظر شما را به راحتی می توانید در این فروشگاهها پیدا کنید. الکل اتانول یکی از بهترین حلال ها می باشد، و در پزشکی کاربردهای زیادی دارد، یکی از این کاربردها ضدعفونی کردن محصولات پزشکی است، الکل های طبی در در جهای مختلفی تولید می شود، شما می توانید این الکل ها را با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی نیز تهیه کنید.

این فروشگاه با در دست داشتن نمایندگی شرکت های تولید الکل طبی بهترین قیمت ها را به شما عرضه می کند.

فروش الکل صنعتی

اتانول صنعتی نوعی ماده شیمیایی است که در اکثر کشورها به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همان اتانول طبی است که دارای مقداری متانول بوده و جهت مصارف پزشکی مناسب نیست. بزرگترین تولیدکننده های این محصول ایالات متحده امیریکا با ۷۰ درصد سهم بازار و کشور بزریل می باشند. در حال حاضر تعداد ۳۰ شرکت در ایران این محصول را تولید و به بازار عرضه می کنند.

این شرکت مفتخر به تولید و عرضه الکل اتیلیک (اتانول) صنعتی ۹۴% و فروش آن به صورت فله ای ( تانکری) و بشکه ۲۲۰ لیتری می باشد. شما مشتریان عزیز می توانید در هرس اعت از شبانه روز جهت دریافت این محصول با ما در تماس باشید.

  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • وحید اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی