الکل صنعتی خرمشهر

09198008313
  • ۰
  • ۰

الکل طبی 96 درصد

فروش اتانول طبی ۷۰ درصد

اتانول طبی

در کشور ما الکل طبی را از محصولات کشاورزی از جمله ملاس چغندر و باگاس نیشکر تولید می کنند الکل بدست امده از ستون ملاس وارد ستون آب و الکل شده و آب به آن اضافه میشود که درجه این الکل ۴۰-۵۰ درجه است به این ستون دو کندانسور وصل میشود که برای جداسازی ناخالصی مانند الکل سنگین و آلدئید استفاده می شوند.

الکل اتانول عرصه شده در بازار ایران عمدتا از نوع الکل طبی ( با درجه خلوص حداقل ۹۶% ) و الکل صنعتی (با درجه خلوص حجمی ۹۰%) می باشد. الکل طبی علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندگی , در صنایع دارویی , غذایی و بهداشتی و آرایشی نیز کاربرد دارد. الکل اتانول صنعتی باید فقط جهت مصارف صنعتی مثل ( کاربرد به عنوان حلال , پاک کننده چربی , ماده اولیه ) و یا به عنوان سوخت به کار گرفته شود و استفاده از آن در مصارف بهداشتی , خانگی و شخصی مجاز نیست.

ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم. الکل طبی کاربردهای زیادی دارد و علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندکی در صنایع بهداشتی و آرایشی، داروی،ضدعفونی ضخم و دست نیز از آن استفاده می شود .

 

قیمت الکل طبی ۹۶ درجه

در کشور ایران الکل طبی را از محصولات کشاورزی از جمله ملاس چغندر و باگاس نیشکر تولید می کنند الکل بدست امده از ستون ملاس وارد ستون آب و الکل شده و آب به آن اضافه میشود که درجه این الکل ۴۰-۵۰ درجه است به این ستون دو کندانسور وصل میشود که برای جداسازی ناخالصی مانند الکل سنگین و آلدئید استفاده می شوند.

ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم. الکل طبی کاربردهای  زیادی دارد و علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندکی در صنایع بهداشتی و آرایشی، داروی،ضدعفونی ضخم و دست نیز از آن استفاده می شود .

 

بازار خرید و فروش الکل طبی ۷۰ درجه

الکل طبی ۷۰ درجه مایعی فرار، بی رنگ و زلال است که به هر نسبتی با آب مخلوط می شود و به طور طبیعی بوی تندی دارد و به راحتی اتش میگیرد . الکل طبی که در بازار ایران توزیع می شود عمدتا از نوع الکل طبی با درجه خلوص ۹۶درصد و ۷۰ درصد با ناخالصی های کمتر از حد مجاز مشخص شده در استانداردهاست. الکل طبی کاربردهای  زیادی دارد و علاوه بر مصارف پزشکی و ضد عفونی کنندکی در صنایع بهداشتی و آرایشی، داروی،ضدعفونی ضخم و دست نیز از آن استفاده می شود .

ما در اینجا بهترین انواع الکل طبی را به شما توصیه می کنیم که، با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار می باشند و همچنین بهترین قیمت رقابتی را با توجه به انواع الکل سفید ۹۶ درجه،۷۰ درجه و مطلق ۹۹/۸ درجه به صورت ظرف های یک لیتری و ۲/۵ لیتری، ۲۰ لیتری ، ۲۲۰ لیتری، و همچنین در صورت سفارش مشتری به صورت تانکری ارائه می دهیم.

  • ۹۷/۰۲/۰۴
  • وحید اسدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی